Vores callcenter
tilbyder

Vores callcenter tilbyder at være din stemme i markedet.
Det kan vi, fordi vores medarbejdere kan deres håndværk, og fordi vi gør forarbejdet ordentligt.

Vores kerneområder er Kundeservice, Mødebooking, Sagsbehandling, Salg, AML og Vikartjenester

Hvorfor outsource sit interne callcenter?

Tror du på én-til-én-kommunikation og ønsker du høj kvalitet i kundekontakten, så kan vi hjælpe dig. Det er uanset om du har tidligere erfaring med outsourcing eller ej.

Fremtiden tilhører virksomheder, der kommunikerer præcist med den rette kunde på det rette tidspunkt. Hvis dette gøres ordentligt, er det en effektiv og rentabel måde at komme i  personlig kontakt med den helt relevante kunde – og så er det 100% målbart. For hver krone du investerer og hver opgave vores callcenter laver for dig, kan du se den store værdiskabelse, outsourcing giver dig.

En medarbejder sidder og booker møder for en af vores kunder i vores callcenter
Vores dedikerede medarbejder i vores callcenter hos 5R People i Aarhus

Hvad kan vores callcenter gøre for dig?

Vi kan være din stemme i markedet. Det kan vi, fordi vores medarbejdere kan deres håndværk, og fordi vi gør forarbejdet ordentligt. Vores kerneområder er Kundeservice, Mødebooking, Sagsbehandling, Salg, AML og Vikartjenester

Callcenteret håndterer årligt over 150.000 salg, booker 100.000 møder, løser 100.000 sager og besvarer mange indgående opkald, chat og mails. Ønsker du, at medarbejderne skal sidde på din egen lokation, så sender vi hvert år adskillige af vores dygtige medarbejdere ud til vores samarbejdspartnere for at løse en lang række forskellige kundevendte opgaver.

På hjemmesiden kan du læse mere om vores kunders opgaveløsninger og de resultater, vores callcenter opnår for dem.

Kunde hos os

Som kunde hos os kan du forvente en seriøs behandling og en analytisk tilgang til opgaven. Vi er afhængige af jeres succes! Netop derfor bliver alle kundekontakter – uanset formålet–  til en positiv oplevelse for modtageren. Vi ved, at vi er jeres stemme hos kunderne, og vi agerer derefter.

Vores callcenter bestræber sig på at løse opgaverne effektivt, målbart og resultatorienteret i et professionelt setup. Det er value for money. Du skal vide hvad du betaler for, og hvad dit udbytte er. Daglig sparring og rapportering er også en selvfølge.

Gennem kvalitativ rekruttering og kontinuerlig uddannelse sikrer vi, at vores kunder altid har motiverede og kompetente konsulenter.

Medarbejderne er vores vigtigste ressource. Vores omfattende erfaring inden for callcenterledelse sikrer professionel håndtering af alle situationer for hver konsulent.

En medarbejder smiler mens hun ringer til en af vores kunders kunder fra vores callcenter i Odense.

Kundeservice

Vi nøjes altså ikke med, at ringe ud til dine kunder, vi er også klar til at modtage kundernes opkald eller servicere dem via Mail, Chat, SOME eller andre kanaler.

For dig som kunde betyder det, at løsningen bliver meget mere komplet. Hvis dine kunder har spørgsmål, efter at de har talt med os, kan de bare ringe. Hvis en kunde skulle fortryde et køb, kan vi ofte nå at annullere ordren inden den har påført dig unødigt arbejde og omkostninger.

Vi tilbyder også at overtage alle dine callcenter-aktiviteter på områder som kundeservice, support, respons-håndtering, winback mv. På opgaver af denne type kan vi med vores kompetencer inden for personlig kommunikation ofte bidrage til, at skabe øget tilfredshed og loyalitet blandt dine kunder, og dermed gøre dit callcenter til et profitcenter.

Mødebooking

Mødebooking er en attraktiv løsning, hvis dit produkt/service er for kompleks til telefonsalg. Vi hjælper med at skabe kontakten og interessen hos kunderne, og dine folk gør arbejdet færdigt.

Når opgaven er mødebooking, handler telefonopkaldet i sig selv ikke om at sælge, men om at vække den potentielle kundes opmærksomhed og aftale et personligt møde. Det gør vi 100.000 gange hvert år.

Vi kan hjælpe dig med, at skabe kontakten til de vigtige beslutningstagere. Det førstehåndsindtryk og de forventninger der skabes i en sådan telefonsamtale, er med til at præge din videre dialog med kunden. Det er store ting, der er på spil, og det har vi respekt for i vores forberedelse og tilgang til opgaven.

Møderne kan laves både som fysiske møder eller online møder. Vi rådgiver gerne omkring vores erfaringer med hvornår vi vil anbefale et fysisk møde, og hvornår vi vil anbefale et online møde.

Sagsbehandling

I mange virksomheder er der ofte opgaver, der bare skal laves enten løbende eller når de pludselig opstår. Er mængderne store kan det ofte være svært at finde ressourcerne og måske kompetencerne internt i virksomheden. Opgaverne kan være meget forskellige. Det kunne være opgaver så som smitteopsporring, opkrævning af kontrolafgifter, svar på kundeklager, håndtering af konverteringsbølger, tilbagekaldelse af fejlbehæftede varer etc.

 

Det kan også være et behov for, at få opdateret en database, flytte data fra et system til et andet eller gennemføre en analyse.

Salg

Efter analysefasen er det vores medarbejderes evne til at kommunikere, der gør udslaget i en salgsopgave. Af samme grund er det her, vi lægger vægten i den løbende sparring og opfølgning med medarbejderne.

 

Projektlederne i vores salgsafdeling har alle mange års erfaring med kommunikation og salgspsykologi. De har værktøjskassen i orden, og de er fremragende til at give værktøjerne videre.

 

Selv hvis vi ikke sælger noget til en potentiel kunde, er det vores mål, at kunden får noget positivt ud af samtalen og et sympatisk billede af din virksomhed. På den måde kan et salgsopkald f.eks. føre til branding, loyalitetsskabende kundepleje, leads eller opdateringer af din kundedatabase.

AML

Anti Hvidvask, eller AML (Anti Money Laundry) som det normalt kaldes, er et meget stort fokusområder hos alle finansielle institutioner. Området kræver allokering af store ressourcer, både økonomisk og tidsmæssigt.

 

Det er vores oplevelse, at alle tager opgaven omkring Anti Hvidvask seriøst, men at mange kæmper med at få tingene gjort. Der er ingen tvivl om, at automatisering og AI er vejen frem, men hvad gør du indtil systemerne er fuldt implementeret, og hvad med alle de sager systemerne ikke fanger?

 

Vi løser opgaver indenfor både Low Risk, Medium Risk og High Risk segmentet, på tværs af privatpersoner, foreninger og erhvervsvirksomheder samt indenfor Bank, realkredit og leasing.

 

Vores erfaring giver os blandet andet mulighed for at hjælpe dig med både KYC- og ODD relaterede opgaver.

Vikarer

Ønsker du, at medarbejderne skal sidde på din egen lokation, så sender vi hvert år adskillige af vores dygtige medarbejdere ud til vores samarbejdspartnere for at løse en lang række forskellige kundevendte opgaver.

 

Ud over de faglige kompetencer lægger vi vægt på, at de medarbejdere, der sidder hos dig, er pligtopfyldende og præsentable. Endvidere skal de nemt og hurtigt kunne indgå i et nyt team og bidrage både fagligt og socialt.

 

Mange af de vikarer vi har ude hos vores samarbejdspartnere har tidligere arbejdet på et af vores kontorer eller har erfaring for lignende stillinger, som det du skal bruge dem til. Det sikrer, at de hurtigt skaber værdi for dig og din organisation.

Glad medarbejder der arbejder med mødebooking.

Skal vi også hjælpe din virksomhed?

Udfyld formularen så kontakter vi dig hurtigst muligt